حنانه جونیحنانه جونی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 30 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی شیرین من وبابازندگی شیرین من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

وبلاگ دختر عزیزم حنانه جونی

اینم یه عکس خشگل از دختر نازمون

1394/3/19 0:08
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم " دختر خشگلم" جیگر مامانی وبابایی"

 

 

خوبی؟ سلامتی؟ الهی که همیشه خوب  و با نشاط و خندان باشی

 

این روزها منو بابایی در فکر تولدت هستیم... وکلی ذوق داریم برا جشن تولد یک سالگیت

 

و هر روز میریم بیرون یه چیزی برا تولدت میخریم ....

 

چیکار کنیم من وبابایی یه عشق داریم اونم تو هستی دیگه...

 

آخه تموم زندگی ما تو هستی...

 

دختر نازم این عکس وبابایی ازت گرفته هر کی این عکس و این خندت ومیبینه دلش غش میره برات

 

تا یادم نرفته یه اسپندم برات دود کنم تا چشت نزنن...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥ مه آ سا ♥
19 خرداد 94 0:18
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ سلام دوست خـــــــوبم ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشی براتون آرزوی موفقیت دارم لطفا به وبلاگ خواهرم برید و لطفا یه نظر براش بدید اینم آدرسش baby-mami-dadi.niniweblog.com